Strona główna Systemy Zintegrowane Optymalizacja zarządzania ochroną obiektów z użyciem oprogramowania integrującego

Optymalizacja zarządzania ochroną obiektów z użyciem oprogramowania integrującego

Jak skutecznie zabezpieczyć wszystkie oddziały przedsiębiorstwa, zachowując jednolite standardy ochrony w każdym z nich? Czy można centralnie administrować rozproszonymi instalacjami bezpieczeństwa?

Zarządzanie organizacją mającą oddziały w różnych lokalizacjach wymaga uwagi oraz nakładów czasu i środków. Dotyczy to każdego aspektu działania firmy, w tym obsługi systemów ochrony.
Powstają specjalne rozwiązania umożliwiające centralny nadzór nad autonomicznymi systemami bezpieczeństwa, jednocześnie ułatwiające i usprawniające cały proces. Ich wdrażaniem zajmuje się integrator – podmiot odpowiedzialny za opracowanie i przygotowanie powstającej lub istniejącej infrastruktury na potrzeby programów integrujących. Przykładem takiego narzędzia jest INTEGRUM – oprogramowanie zaprojektowane przez inżynierów SATEL.

W czym pomaga zintegrowane zarządzanie bezpieczeństwem?
INTEGRUM umożliwia łączenie wielu instalacji w jeden skalowalny system bezpieczeństwa. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie występuje rozproszona struktura organizacyjna. Dzięki niemu każda placówka instytucji czy firmy wielooddziałowej, takiej jak sieci handlowe, banki czy agencje rządowe ma zapewnioną stałą ochronę na najwyższym poziomie.
INTEGRUM jest narzędziem umożliwiającym proste administrowanie siecią placówek i ich użytkownikami, zapewniającym optymalizację kosztów i oszczędność czasu. To idealne rozwiązanie dla osób dbających o bezpieczeństwo wielooddziałowych organizacji.
Aby taki system działał sprawnie i wydajnie, powinien być wdrożony i obsługiwany przez profesjonalnego integratora, który cały proces przeprowadzi odpowiedzialnie i fachowo, a po jego zakończeniu będzie służył kompleksowym doradztwem.

Więcej na: integrum.satel.pl

Korzyści zastosowania INTEGRUM
Mobilność
Koordynator w drodze do odbioru technicznego nowego obiektu „Oddział Konin” otrzymuje informację o awarii w „Oddziale Sopot”. Może zalogować się do systemu ze smartfonu i szybko wskazać źródło problemu. Natychmiastowe wysłanie serwisu jest jedynie formalnością.

Zdalne zarządzanie użytkownikami
Osoba z Działu Kadr w Gdańsku przyjmująca nowego pracownika może utworzyć dla niego profil użytkownika z kartą zbliżeniową dającą dostęp do obiektu w Elblągu, gdzie ma rozpocząć pracę. Karta po okresie próbnym może automatycznie przestać działać, a po przedłużeniu umowy dostęp zostanie zdalnie odnowiony.

Kontrola konfiguracji
W poznańskiej placówce bankowej miało miejsce włamanie. Specjalista ze stołecznego biura ochrony może w kilka minut sporządzić zestawienie zmian ustawień centrali alarmowej i przekazać je policji.
Będzie to pomocne w ustaleniu, czy w ostatnim okresie nie dokonano sabotażu konfiguracji instalacji.

Raportowanie
Po przeprowadzeniu konserwacji systemów alarmowych w oddziałach automatycznie zostaje wygenerowany raport rozbieżności między wcześniejszą a bieżącą konfiguracją central. Dzięki temu administrator może szybko sprawdzić, czy nie został odłączony istotny element instalacji.

Wygoda obsługi
Dozorca otrzymuje informację o alarmie w strefie „Garaż”. W panelu sterowania wybiera widok planu obiektu, na którym znajduje się ta strefa. Z poziomu mapy może uruchomić podgląd z kamer i zweryfikować, czy alarm nie jest fałszywy. W zależności od sytuacji może go skasować lub wezwać służby oraz umieścić stosowny komentarz przy zarejestrowanym zdarzeniu.

SATEL
ul. Budowlanych 66
80-298 Gdańsk
www.satel.pl