#Handel

Rozwiązania optymalizujące pracę sklepów od Axis

Axis Communications kontynuuje wdrażanie zaawansowanych rozwiązań analitycznych do swojego portfolio poprzez pełną integrację kamer i głośników sieciowych, a także urządzeń do kontroli dostępu z aplikacjami firmy Cognimatics. Te w pełni kompleksowe rozwiązania pozwalają na zoptymalizowanie pracy sklepów oraz zminimalizowanie strat ponoszonych w sektorze handlowym dzięki dostarczeniu klientom wiedzy niezbędnej do zwiększenia efektywności funkcjonowania sklepów.

„Konkurencja na rynku rośnie praktycznie w każdej branży i często nawet najmniejsze niedopatrzenie może spowodować straty” mówi Johan Åkesson, Director Business Development Retail w Axis Communications. „Zwiększenie przychodów w przeliczeniu na klienta, ograniczenie strat oraz zwiększenie zadowolenia klienta to obowiązek każdego sprzedawcy. Dzięki nowym rozwiązaniom Axis wychodzi naprzeciw oczekiwaniom handlowców dając im szansę na zdobycie tak samo dokładnych informacji o klientach sklepów stacjonarnych, jak mają już ich konkurenci działający w Internecie.

Nowe rozwiązania wykorzystujące narzędzia analityczne Cognimatics będą dostępne na rynku wyłącznie pod marką Axis. Mają one za zadanie wspomóc handlowców w dwóch kluczowych obszarach – optymalizacji funkcjonowania sklepów poprzez dostarczenie kompleksowych informacji na temat klientów, a także minimalizacji strat dzięki działaniom prewencyjnym i zapobieganiu kradzieżom.

Optymalizacja funkcjonowania sklepów

W ramach optymalizacji działania sklepów urządzenia Axis, w tym kamery i urządzenia audio wyposażone w wydajne aplikacje typu bussiness intelligence, zapewniają niespotykaną wcześniej dokładność w zakresie liczenia osób, rozpoznawania ich wieku i płci, szacowania zapełnienia dostępnej przestrzeni czy monitorowania kolejek do kas. Informacje są dostarczane za pośrednictwem przejrzystych raportów, przechowywane w chmurze i dostępne zarówno z poziomu komputera, jak i aplikacji na urządzenia mobilne. Pozwalają one na zwiększenie wiedzy o swoich klientach, a dzięki temu optymalizację zysków poprzez dynamiczne reagowanie na aktualną sytuację, np. poprzez przesunięcia pracowników, wyświetlanie na ekranach  informacji czy emisję komunikatów głosowych.

Zapobieganie stratom

Kamery i głośniki sieciowe oraz rozwiązania do kontroli dostępu (w tym, m.in. wideodomofony) firmy Axis z wbudowanymi narzędziami analitycznymi to potężne i ekonomiczne narzędzia pozwalające na natychmiastowe reagowanie na niepożądane zdarzenia, takie jak nieautoryzowane wejście do magazynu czy niepokojące zachowanie przy drzwiach wejściowych. Dodatkowo urządzenia  mogą losowo wybierać klientów czy pracowników do kontroli, bez ich wcześniejszego subiektywnego profilowania.

Rozwiązania Axis pomagające zoptymalizować funkcjonowanie sklepów:

 

Przykładowe rozwiązania sieciowe Axis Pakiet AXIS Store Optimization Suite
Kamery sieciowe AXIS M30 AXIS People Counter
Kamery sieciowe AXIS P30 AXIS 3D People Counter
Stereoskopowy zestaw modułu optycznego AXIS P8804 AXIS Demographic Identifier
Głośnik sieciowy AXIS C1004-E AXIS Occupancy Estimator
Głośnik sieciowy AXIS C2005 AXIS Queue Monitor

AXIS Store Reporter

AXIS Store Data Manager

Rozwiązania Axis pomagające zapobiegać powstawaniu strat w sklepach:

Przykładowe rozwiązania sieciowe Axis Pakiet AXIS Loss Prevention Suite
Kamery sieciowe AXIS M30 AXIS Direction Detector
Kamery sieciowe AXIS P32 Network Camera Series
Kontroler drzwi AXIS A1001 AXIS Tailgating Detector
Widedomofon sieciowy AXIS A8004-VE AXIS Random Selector

 

Rozwiązania optymalizujące pracę sklepów od Axis

Kamery Bosch na wyspie Borneo

Zostaw komentarz

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.