Zmiany w strukturach sprzedażowych Axis Communications
Firma Axis Communications poinformowała o zmianach w polskim dziale sprzedaży. Agata Majkucińska, która do tej pory zajmowała stanowisko Key Account Managera, awansowała na pozycję Distribution Account Managera w regionie Europy Wschodniej i będzie odpowiedzialna za rozbudowę sieci dystrybucyjnej wśród firm z branży IT i security w Polsce, krajach bałtyckich i na Ukrainie. Równocześnie z początkiem drugiego kwartału 2017 roku do zespołu Axis dołączył Karol Dominiczak, który objął stanowisko Key Account Managera. W Axis zajmował się będzie współpracą z kluczowymi integratorami w Polsce, w szczególności tworzeniem zindywidualizowanych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i kontaktami z klientami końcowymi.
„Awans Agaty to naturalny krok dla Axis Communications – przez lata udowodniła swoje najwyższe kompetencje i wiedzę, które teraz będzie mogła wykorzystać rozbudowując naszą sieć dystrybucyjną w całym regionie Europy Wschodniej. Jestem przekonany, że doskonale poradzi sobie z nowymi wyzwaniami i wydatnie przyczyni się do dalszej ekspansji Axis na tych rynkach“ – mówi Jakub Kozak, Sales Manager – Poland Ukraine Baltics w Axis Communications. „Niezmiernie cieszę się także z faktu, że dołączył do nas Karol Dominiczak. Jego doświadczenie, znajomość rynku oraz najnowszych trendów branżowych, tak w Polsce, jak i w innych krajach naszego regionu, z pewnością przyniesie wiele korzyści naszym Klientom.”
Agata Majkucińska związana jest z Axis Communications od 2009 roku. Jako pierwsza osoba zatrudniona przez Axis w Polsce była odpowiedzialna za rozwój biznesu firmy i budowanie kanału partnerskiego. Wcześniej pracowała na stanowiskach menadżerskich po stronie integratora IT w firmie Komtech, gdzie była odpowiedzialna za strategię marketingową, sprzedaż oraz tworzenie kanału partnerskiego firmy. Agata Majkucińska jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Krakowie (aktualnie Uniwersytet Ekonomiczny) na kierunku Zarządzanie i Marketing (specjalizacja Zarządzanie Firmą). Prywatnie jest zamężna, ma dwójkę dzieci, a czas wolny poświęca na czytanie i podróże.
Karol Dominiczak, który dołączył do Axis Communications, ma ponad jedenastoletnie doświadczenie w branży technologicznej. Ostatnio pracował w IBM, gdzie odpowiadał za kompleksową obsługę klientów z sektora SMB. W zakres jego obowiązków wchodziła sprzedaż zarówno wyposażenia serwerowni, rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa, jak i systemów wspomagających biznes. Wcześniej związany był z firmą medyczną Grifols, gdzie odpowiadał za uruchomienie działu diagnostycznego oferującego zrobotyzowany system do badania grup krwi.
Informacje o Axis Communications
Axis oferuje innowacyjne rozwiązania z zakresu zabezpieczeń, które umożliwiają kształtowanie inteligentniejszego i bezpieczniejszego świata. Jako światowy lider rynku sieciowych systemów wizyjnych, Axis wyznacza kierunki rozwoju branży przez nieustanne wprowadzanie nowatorskich produktów sieciowych opartych na otwartych platformach oraz zapewnia klientom wartościowe rozwiązania za pośrednictwem globalnej sieci partnerów. Axis prowadzi długofalową współpracę z partnerami zapewniając im wiedzę oraz przełomowe produkty sieciowe przeznaczone zarówno na istniejące, jak i nowe rynki.
Axis zatrudnia około 2600 dedykowanych pracowników w ponad 50 krajach świata, wspieranych przez sieć ponad 90 000 partnerów. Firma została założona w 1986 roku i jest notowana na sztokholmskiej giełdzie NASDAQ pod symbolem AXIS. Więcej informacji o firmie Axis można znaleźć na stronie internetowej pod adresem www.axis.com.