Comarch EDI, czyli platforma, która pomoże Ci zintegrować się z KSeF – co warto o niej wiedzieć?
Faktury ustrukturyzowane to wygodne rozwiązanie, na które decyduje się coraz więcej przedsiębiorców. Dzięki e-fakturowaniu wszystkie najważniejsze dokumenty będziesz mieć zawsze w jednym miejscu. Odejście od posiadania papierowych wersji to także pozytywna korzyść na rzecz środowiska. Korzystanie z faktur elektronicznych umożliwia Krajowy System e-Faktur. Platforma Comarch EDI pomoże Ci w łatwy sposób dołączyć do KSeF. Sprawdź szczegóły!
Z tekstu dowiesz się:
- czym jest Krajowy System e-Faktur i jak do niego dołączyć,
- jak działa platforma Comarch EDI, dzięki której obsłużysz KSeF,
- w jaki sposób Comach EDI pomoże w dołączeniu do KSeF.
KSeF – co to jest i jak do niego dołączyć?
Krajowy System e-Faktur to nowoczesna platforma, a konkretnie system teleinformacyjny, który ma na celu usprawnić proces przetwarzania faktur. Aplikacja KSeF pomoże przedsiębiorcom w przesyłaniu dokumentów między firmami i organami podatkowymi. Krajowy System e-Faktur został stworzony przez polski rząd, aby ujednolicić system e-fakturowania, a także ułatwić rozliczanie podatków właścicielom małych i dużych firm.
Przedsiębiorcy korzystający z Krajowego Systemu e-Faktur mogą m.in.:
- przenieść na platformę wszystkie dostępne faktury,
- generować, wysyłać i odbierać dokumenty,
- przechowywać faktury w formie elektronicznej bez konieczności ich drukowania.
Obecnie Krajowy System e-Faktur to platforma, której przedsiębiorcy mogą, ale nie muszą używać. Jednak od 2024 roku każdy, przedsiębiorca prowadzący własną działalność gospodarczą, będzie musiał korzystać z faktur ustrukturyzowanych.
Comarch EDI – platforma, która usprawni przejście na KSeF
Korzystanie z systemu KSeF na razie jest dobrowolne, jednak warto przejść na niego już teraz. Dzięki temu, kiedy Krajowy System e-Faktur stanie się obowiązkowy, unikniesz błędów wynikających z szybkiego przeniesienia dokumentacji firmy. Jeśli dołączenie do KSeF jest dla Ciebie problematyczne – skorzystaj z nowoczesnego narzędzia Comarch EDI.
Platforma Comarch EDI działa w modelu Saas i powstała po to, aby ułatwić przedsiębiorcom korzystanie z Krajowego Systemu e-Faktur. Co zyskujesz, posiłkując się narzędziem?
- Wszystkie faktury otrzymają automatyczną odpowiednią specyfikację.
- Faktury będą zgodne z pozostałymi dokumentami firmy.
- Dokumenty zostaną zarchiwizowanie i odpowiednio oznaczone.
- W przypadku popełnienia błędu w fakturze, Comarch EDI pozwoli na jego łatwe skorygowanie.
Comach EDI i KSeF – integracja platform
Zarządzanie fakturami ustrukturyzowanymi, a także nowym formatem dokumentów to dla wielu osób skomplikowany proces, zwłaszcza kiedy mają one z nimi do czynienia po raz pierwszy. Jeśli zintegrujesz aplikację KSeF z nowoczesnym narzędziem Comarch EDI, bezproblemowo dołączysz do Krajowego Systemu e-Faktur. Platforma ułatwi proces przenoszenia i zarządzania fakturami, a także umożliwi automatyczne przesyłanie dokumentów bezpośrednio do Krajowego Systemu e-Faktur z Twojego systemu księgowego.
Jeśli, jako przedsiębiorca masz jeszcze jakieś wątpliwości dotyczące dołączenia do Krajowego Systemu e-Faktur? Sprawdź KSeF pytania i odpowiedzi na stronie Comarch. Daj się wyręczyć i przejdź na faktury ustrukturyzowane już teraz!