[Relacja] RetailShow – targi i konferencja dla handlu
Doroczne targi RetailShow są największą imprezą o charakterze b2b dla sektora retail w Polsce. Tegoroczna, dziewiąta już edycja odbyła się w dniach 14-15 listopada 2018 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI.
Podczas dwudniowych targów zaprezentowano ofertę ponad 200 firm z Polski i ze świata z zakresu m.in. projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, kas fiskalnych i wag, systemów informatycznych do zarządzania sieciami handlowymi, programów lojalnościowych, usług outsourcingowych, usług finansowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług doradczych, prawnych i consultingowych, towarów FMCG.
Na targach po raz kolejny, co jest już wyróżnikiem tych targów, zbudowano Modelowy Sklep – The Perfect Store, w którym można było poznać trendy projektowania, porównać najnowsze urządzenia i wyposażenie dla handlu.
Targom towarzyszyła konferencja Retail Congress oraz warsztaty i prezentacje w Retail Innovations Theatre, a także konkursy Innowacje Handlu i Best Shop Concept – oficjalne wręczenie nagród odbyło się podczas RetailShow Afterparty.
(Fot. I.K. )