Securitas smartIN: zadania i funkcjonalności nowoczesnych e-recepcji
Zaskocz gości komfortem, wygodą i możliwością automatycznej obsługi spotkań. Securitas smartIN pozwala na zaplanowanie wizyt i zarządzanie nimi od momentu wysłania zaproszenia po ich zakończenie. Intuicyjna obsługa minimalizuje liczbę czynności potrzebnych do umówienia spotkania i systematyzuje cały proces. W zaproszeniu możesz pozwolić gościom na wjazd, udostępnić miejsce parkingowe i nadać dostęp do określonych części biura. Goście korzystający z zaproszeń systemowych Securitas smartIN zyskują dużą wygodę i komfort, a zarządcy – bezpieczeństwo, prestiż i bezobsługową realizację wizyt.
Securitas smartIN to usługa wspierająca proces umawiania spotkań i automatyzująca pracę recepcji. Wysyła zaproszenia, powiadamia o przybyciu gości, przydziela i rezerwuje miejsca parkingowe oraz przyznaje unikalne kody, które po aktywacji stanowią czasowe identyfikatory dostępu do określonych wcześniej części obiektu.
– Zaprojektowaliśmy Securitas smartIN tak, aby proces rejestracji przebiegał sprawnie i szybko, a poziom bezpieczeństwa w budynku wzrastał. Łącząc przemyślane oprogramowanie, mobilność i urządzenia IoT, sprawiliśmy, że goście oceniają wizyty jako komfortowe i nieskomplikowane, a gospodarze cieszą się z prostego zdalnego procesu rejestracji – mówi Radomir Dębek, inżynier produktu w Securitas Polska.
Komfort i sprawne zarządzanie procesem awizacji to zasługa integracji w czasie rzeczywistym wielu systemów i pożądanych funkcjonalności. Połączone zostały system KD, zarządzanie pozwoleniami na wjazd, czytniki kodów QR, kalendarze Google czy
MS Outlook oraz iCal, a dopełnieniem jest usługa powiadomień. Dane spotkania, m.in. adres i termin oraz kod dostępu, gość otrzymuje automatycznie drogą mailową lub sms-em w postaci kodu QR, a system synchronizuje terminy w kalendarzach. Dbając o bezpieczeństwo, Securitas smartIN nadaje uprawnienia ważne tylko w określonym czasie spotkania. Podanie w zaproszeniu numerów rejestracyjnych pojazdu gościa pozwala na automatyczny wjazd i rezerwację miejsca parkingowego na czas trwania spotkania. Ta funkcjonalność optymalizuje zarządzanie miejscami parkingowymi. Numery rejestracyjne gość może zmienić w dowolnym momencie, może też anulować spotkanie, wybierając taką opcję w zaproszeniu.
– W trakcie tworzenia usługi przyświecała nam zasada secure by design i zgodność z wymogami RODO. Mamy pewność, że na każdym etapie nasze rozwiązanie chroni wprowadzone dane osobowe gości – dodaje Radomir Dębek.
Gość awizuje swoje przybycie za pomocą kodu QR, korzystając z bezobsługowego stanowiska Securitas smartIN. W tym momencie osoba zapraszająca otrzymuje przez aplikację mobilną powiadomienie o jego przybyciu. Moment awizacji jest też równoznaczny z wpisaniem gościa na budynkową listę ewakuacji – to funkcjonalność istotna dla firmy ochrony. Po zakończeniu spotkania ponowne zeskanowanie kodu w terminalu Securitas smartIN skutkuje wypisaniem gościa z listy ewakuacyjnej i automatycznym unieważnieniem przypisanych wcześniej uprawnień.
Securitas smartIN daje możliwość zarządzania większą liczbą recepcji za pomocą jednej centralnej platformy. Możliwe jest śledzenie ruchu osób odwiedzających budynek i uzyskanie wglądu w listę gości aktualnie znajdujących się w budynku.
Securitas smartIN |
|
Securitas smartIN działa w oparciu o rozwiązania chmurowe, aplikacje mobilne i urządzenia IoT. A to oznacza, że oprócz usprawnienia procesu awizacji i zwiększenia wygody usługa pozwala na szybkie wdrożenie i optymalizację kosztów.
Securitas Polska
Postępu 6
02-676 Warszawa
securitas@securitas.pl