Zadowolenie klienta kluczem do sukcesu!
Rozmowa z Damianem Jaroszem
Prezesem Zarządu TST Group Polska Sp. z o.o.
Od 10 lat państwa marka rozwija się w Polsce. W jaki sposób pracujecie na sukces?
Zgadza się, TST obchodzi w tym roku jubileusz 10-lecia, z czego bardzo się cieszymy. Naszym celem jest to, aby stale się rozwijać, podnosić swoje kwalifikacje i umiejętności. Stawiamy sobie coraz wyżej poprzeczkę. Każdy członek naszego zespołu, włącznie ze mną, to osoby, dla których praca w naszej branży jest pasją. Dlatego wprowadzając nowe strategie, robimy to z wielkim zaangażowaniem. W dużym skrócie – cieszy nas to, co robimy.
Drugim czynnikiem jest siła i energia, którą w sobie mamy. W Polsce w naszej branży jest wielu dystrybutorów. Jednak tylko kilkanaście z nich jest w „branżowej ekstraklasie”? Biorąc pod uwagę opinie klientów oraz liczne statystyki, bez wątpienia do niej należymy. Jednocześnie szanuję i obserwuję pozostałe firmy. Na chwilę obecną nie spoczywamy na laurach, mamy jeszcze przed sobą wiele do zrobienia…
Jaką strategią biznesową chcecie się wyróżnić?
W trakcie trwania „meczu” nie chciałbym zdradzać taktyki oraz strategii. Przede wszystkim postawiliśmy na zadowolenie klienta. Każdy jest dla nas tak samo ważny – i ten, który kupuje jedną kamerę, i ten, który kupuje ich dziesiątki. Wielokrotnie sam jako klient w różnych sklepach spotykam się z obsługą nie zawsze spełniającą moje oczekiwania. Dlatego powtarzam naszym handlowcom, żeby obsługiwali klienta tak samo, jak sami chcieliby być obsługiwani.
Ważne, aby patrzeć oczami klienta, wczuć się w jego potrzeby i pomóc mu dobrać dopasowane do niego rozwiązanie. To się sprawdza w praktyce, jednak nie każdy to potrafi. Moim zadaniem jest, by w TST każdy należycie zadbał o klienta, tak aby ten do nas wrócił ponownie.
Pandemia skomplikowała funkcjonowanie wielu firmom. LOCKDOWNY i ograniczone kontakty osobiste utrudniły relacje z klientami. Jak wy poradziliście sobie z tym problemem?
Pandemia na pewno zmieniła rynek, co widać po zwiększonej sprzedaży produktów online. Przy ograniczeniach kontaktów osobistych klienci sami szukali urządzeń w Internecie. Dlatego też postawiliśmy na rozbudowę naszego hurtowego panelu klienta www.TST.pl, co przełożyło się na wyższą jakość oferowanych usług, ponieważ prędzej czy później w poszukiwaniu rozwiązania problemu klient i tak skontaktuje się z osobami mającymi wiedzę techniczną. I wtedy z pomocą przychodzą nasi eksperci.
Na naszej stronie internetowej przygotowaliśmy bazę wiedzy, z której można wiele się dowiedzieć samemu. Regularnie publikujemy informacje o nowościach produktowych i organizowanych przez nas promocjach.
Oczywiście jest tam też aktualna oferta dostępnych produktów wraz z cennikami.
Dla osób chętnych organizujemy warsztaty i szkolenia, na których certyfikowani trenerzy dzielą się wiedzą o najnowszych produktach, trendach i technologiach.
Szkolimy grupy według poziomu zaawansowania:
- podstawowy – warsztat, szkolenie wprowadzające do podstaw branżowych,
- średnio zaawansowany – warsztat, szkolenie wymagające większej wiedzy i zaangażowania od uczestnika,
- zaawansowany – warsztat, szkolenie, po którym zaangażowany uczestnik wyniesie jeszcze większą wiedzę. Na tym etapie jest kilkanaście warsztatów i szkoleń pokazujących wszystkie procesy konfiguracyjne oraz niecodzienne rozwiązania branżowe.
Na szkolenie można zapisać się na https://tst.pl/szkolenia
TST GROUP POLSKA
ul. Łowińskiego 7E
31-752 Kraków
www.TST.pl