Strona główna Systemy Zintegrowane 8 powodów, dla których platforma serwisowa DSDI poprawi jakość usług Twojej firmy

8 powodów, dla których platforma serwisowa DSDI poprawi jakość usług Twojej firmy

UDOSTĘPNIJ

Zintegrowana platforma serwisowa DSDI Serwis została opracowana z myślą o specjalistach z zakresu instalacji. Ten nowatorski pakiet trzech narzędzi zapewnia pełen nadzór nad wykonywanymi serwisami.

Opiera się on na technologii beacon, czyli niewielkich rozmiarów urządzeniach bezprzewodowych, które można przymocować w dowolnym miejscu, np. w kasecie domofonowej, kamerze CCTV, czytniku kontroli dostępu, sygnalizatorze lub innych urządzeniach systemów zabezpieczeń. Działają one jak radiolatarnie, wysyłając sygnały radiowe BLT (Bluetooth Low Energy), które mogą być łatwo odbierane przez powiązaną aplikację na smartfonie użytkownika, a ich zasięg może być regulowany. Dzięki nim aplikacja DSDI Mobile na telefon z systemem Android, dostępna na platformie Google Play, monitoruje miejsce oraz dokładny czas rozpoczęcia i zakończenia serwisu, a także ułatwia znalezienie najkrótszej drogi do miejsca, w którym znajduje się serwisowane urządzenie.

Ponadto DSDI Mobile pozwala na bieżąco informować, jakie prace i kiedy zostały wykonane, katalogować, opisywać oraz fotografować urządzenia znajdujące się w danej lokalizacji beacona DSDI. Umożliwia również szybki dostęp do historii serwisowej danego systemu i weryfikację przyczyny jego awarii na podstawie przeprowadzonych napraw. Usprawnia proces serwisowania dzięki odbieraniu prac zleconych na dany dzień przez administratora.
Panel internetowy DSDI Manager, uruchamiany za pomocą przeglądarki internetowej, służy do zarządzania serwisem i zespołem serwisantów oraz pozwala odbierać zgłoszenia od firm zewnętrznych. Dzięki niemu można przydzielać pracownikom zadania na dany dzień, sprawdzać aktualny ich status i odbierać wszystkie dane wprowadzane za pomocą aplikacji DSDI Mobile. Panel udostępnia kompleksowe archiwum wykonywanych zleceń wraz z wymiarem czasu pracy poświęconego przez serwisanta na daną instalację. Udostępniając klientowi panel DSDI User, można też odbierać bezpośrednio zgłoszenia o zamawianych serwisach, naprawach oraz przeglądach.

Jeśli chcesz lepiej poznać rozwiązanie, zadzwoń pod numer: 530 788 866 lub napisz e-mail: pdorynek@ecsystem.pl
Przygotujemy odpowiednią prezentację i warunki współpracy.

Eltcrac System Sp. z o.o.
ul. Ruciana 3, 30-803 Kraków
tel. 12 292 48 60, faks 12 292 48 62
biuro@ecsystem.pl
http://ecsystem.pl | http://dsdi.pl