Nowa efektywniejsza platforma zamówień AAT
Firma AAT Systemy Bezpieczeństwa od wielu lat dostarcza klientom kompleksowych rozwiązań z dziedziny elektronicznych systemów zabezpieczenia mienia. Współpracę z nabywcami ułatwia opracowana przez AAT platforma zamówień, która jest sukcesywnie rozwijana.
Obecnie dzięki nowoczesnym rozwiązaniom klienci mają dostęp do szeregu nowych funkcji, w tym m.in.:
- informacji o limicie kredytowym: przyznanym, wykorzystanym oraz przeterminowanych płatnościach,
- wysokości rabatów przeznaczonych specjalnie dla klienta,
- promocji,
- podglądu zamówień oraz statusu ich realizacji (również dla zamówień złożonych poza platformą),
- historii faktur z ostatnich 3 miesięcy,
- tworzenia n-koszyków, dzięki którym kompletując zamówienie, można dodawać towary do wielu różnych koszyków, a także wskazać do każdego zamówienia inny adres wysyłkowy,
- powiadomień e-mail o statusie zamówienia,
- zaawansowanego filtrowania produktów z uwzględnieniem wielu parametrów,
- pełen wachlarz informacji marketingowo-technicznych zintegrowany ze stroną aat.
Platforma zamówień AAT, oprócz produktów marek własnych NOVUS, KADE, ZEUS, EVIX oferuje w jednym miejscu wygodny dostęp do produktów pozostałych producentów elektronicznych systemów zabezpieczeń. Dzięki temu można łatwo, wygodnie i efektywnie wybierać spośród szerokiego wachlarza wysokiej jakości artykułów, bez konieczności korzystania z wielu różnych źródeł.
Platforma zamówień AAT to możliwość składania zamówień o każdej porze dnia i nocy. Dodatkowymi atutami są również przejrzystość i nowoczesny design. Dzięki intuicyjnemu menu można łatwo znaleźć potrzebne urządzenia i w bezproblemowy sposób zbudować ofertę.
Bezp. inf. prasowa