Strona główna Relacje Firma HIOB – 6. edycja Security Forum

Firma HIOB – 6. edycja Security Forum

Za nami szóste szkolenie w ramach cyklu Centrum Kompetencji a&s Polska. Tym razem w Centrum Konesera w Warszawie spotkali się specjaliści ds. bezpieczeństwa w obiektach handlowych i e-commerce.

Prowadzący szkolenie Jacek Grzechowiak, dyrektor Centrum Kompetencji, jak zwykle wciągał uczestników w intrygi z drugim dnem, gdzie mało istotne informacje mogą pomóc zapobiegać incydentom i dużym stratom. Towarzyszyli mu specjaliści z firm Checkpoint Systems, EST Polska i Nedap Security Management.

Security Forum to cykl szkoleń dla przedstawicieli instytucji i firm, którzy w swoich organizacjach odpowiadają za: security and safety, loss prevention, zarządzanie kryzysowe czy zarządzanie ryzykiem. Każde szkolenie przeznaczone jest dla wybranego sektora rynku.

Bardzo dziękuję za zaproszenie, szkolenie bardzo mi się podobało. Szczególnie forma jego prowadzenia, bo aktywny udział biorą wszyscy uczestnicy. To trochę jak burza mózgów, gdzie patrzy się na bezpieczeństwo w firmach z różnych perspektyw. Każdy może podzielić się swoim doświadczeniem, a to daje nam wiedzę, jak można zapobiec lukom w bezpieczeństwie.

Łukasz Leśniewski, Euro RTV AGD

 

Katarzyna Sikora, Neonet
To było bardzo ciekawe forum wymiany informacji. Takie spotkania są bardzo potrzebne, szczególnie osobom, które nie mają dużego doświadczenia w sektorze handlowym. Możliwość poznania różnych przypadków i wynikających z nich zagrożeń pozwala uniknąć takich sytuacji w naszej pracy. Wymiany doświadczeń jest bardzo cenna, a rady doświadczonych kolegów na pewno się przydadzą.

 

Szkolenie było znakomite. Rozstrzał case-ów był bardzo przydatny szczególnie dla takiej organizacji, jak nasza, gdzie mamy wiele segmentów: od logistyki przez sprzedaż po biura i dział R&D. To pozwala spojrzeć całościowo na różne aspekty bezpieczeństwa. Dzisiejsze szkolenie pokazało, w jaki sposób adresować problemy bezpieczeństwa, z którymi mierzymy się na co dzień. To bardzo potrzebna wiedza.

Tomasz Wypych, Rossmann


Zobacz fotorelację