Strona główna Handel Czego oczekują klienci parkingów?

Czego oczekują klienci parkingów?

Modernizacje w galeriach handlowych często są skoncentrowane na poszerzaniu sieci sklepów, oferty gastronomicznej i kulturalnej oraz wzbogacaniu zakresu usług. Parking jako pierwszy punkt styku z klientem jest często niedoceniany. A przecież zakupowe doświadczenie i opinia klienta zaczynają się i kończą właśnie tam. Jako eksperci od systemów parkingowych i systemów zabezpieczeń w Polsce pokazujemy, jak zwiększać przewagę konkurencyjną za pomocą rozwiązań parkingowych, aby współtworzone przez parking pierwsze i ostatnie wrażenie klienta z wizyty w centrum handlowym było jak najlepsze.

Przynależność do holenderskiego holdingu TKH Group daje C&C Partners możliwość wdrażania na polskim rynku rozwiązań zgodnych ze światowymi trendami technologicznymi. Jednym z nich jest system przeznaczony do parkingów wielopoziomowych, nadzorujący ponad 180 tys. miejsc parkingowych zlokalizowanych w 35 krajach. W Polsce możemy poszczycić się realizacjami systemów parkingowych w najbardziej prestiżowych galeriach, np. Galeria Północna, Arkadia, Wroclavia, Jurajska.

Nowoczesne parkingi w centrach handlowych
Z przeprowadzonych badań wynika, że dla 84% klientów centrów handlowych bezstresowe parkowanie ma znaczenie kluczowe, wśród rodzin z dziećmi – dla aż 88%1). Nie dziwi więc, że kierowcy chętniej wybierają parkingi z nowoczesnymi systemami wspomagającymi znalezienie wolnego miejsca postojowego. Park Assist jest pierwszym wprowadzonym na polski rynek systemem zajętości miejsc parkingowych opartym na sensorach z kamerami.

52% kierowców
zapomina, gdzie zaparkowało swoje auto2)

Wielkość parkingu nie ma znaczenia
Dopełnieniem naszej oferty rozwiązań parkingowych jest system ParkEyes przeznaczony do średnich i małych parkingów podziemnych. Podstawowym zadaniem takich systemów jest wskazanie wolnego miejsca poprzez sygnalizację optyczną specjalnych sensorów wyposażonych w kamery i diody LED. Kierowca ma także dostęp do aplikacji mobilnej wskazującej online stan zajętości parkingu. Ciekawą funkcją jest możliwość znalezienia zaparkowanego pojazdu w aplikacji czy infokioskach zlokalizowanych na piętrach galerii handlowej.

Komfort i bezpieczeństwo
Integracja z system poboru opłat pozwala na wyznaczanie i różnicowanie stawek za parkowanie na poszczególnych miejscach parkingowych, np. dla klientów VIP. Często zdarza się, że klienci parkują nieprawidłowo, zajmując więcej niż jedno miejsce. Odpowiednia konfiguracja systemu pozwala na dyscyplinowanie kierowców wg zasady: zajmujesz dwa miejsca – płacisz podwójnie.

25% klientów
centrów handlowych jest skłonne zapłacić więcej za lepsze i wygodniejsze miejsca parkingowe3)

Kamery zainstalowane w czujnikach pozwalają zwiększyć bezpieczeństwo użytkowe, w sposób ciągły monitorując każde miejsce parkingowego. Dlatego takie zdarzenia, jak stłuczki czy otarcia zostają zapisane w systemie, co umożliwia szybkie wskazanie sprawcy. Systemy zajętości bazujące na kamerach zapewniają także bogatą bazę danych marketingowych wykorzystywanych podczas planowana działań operacyjnych.
C&C Partners, pełniąc na polskim rynku funkcję pioniera w rozwiązaniach przeznaczonych do parkingów podziemnych, dba o bezpieczeństwo kierowców oraz interesy ich właścicieli. Oferuje kompleksowe rozwiązania zarówno z branży zabezpieczeń (np. systemy CCTV, KD), jak i komunikacji interkomowej. Rozwiązania te podnoszą komfort parkowania, poprawiają przepływ ruchu oraz wspomagają pracę właścicieli galerii handlowych.

1) Raport: At Your Service. The Importance of Services in Shopping Centers. ECE Market Research no 2/2016
2) Badania Insurance.com
3) Badania Park Assist

C&C Partners
ul. 17 Stycznia 119, 121, 64-100 Leszno
www.ccpartners.pl