Strona główna Handel Zastosowanie beaconów DSDi w galeriach i sieciach handlowych

Zastosowanie beaconów DSDi w galeriach i sieciach handlowych

Niestandardowe rozwiązania serwisowe i prosprzedażowe w przestrzeni handlowej

Beacon DSDi to niewielkich rozmiarów urządzenie bezprzewodowe, które można zainstalować w dowolnej lokalizacji, nadając mu unikatowy adres. Zawiera interfejs sieciowy i komunikuje się z Internetem, tworząc infrastrukturę znaną jako IoT (Internet Rzeczy).

Beacon DSDi znajduje zastosowanie m.in. w zarządzaniu serwisem urządzeń zainstalowanych w danym miejscu, a także kontrolując i archiwizując dane dotyczące wykonywanych prac naprawczych. Umożliwia gromadzenie takich informacji, jak data serwisu, czas przeprowadzonych prac oraz dokumentacja techniczna i fotograficzna.

Platforma DSDi Serwis jest dostępna tylko dla firm serwisujących i osób przez upoważnionych. System może również dokonywać analizy dotyczącej eksploatacji kontrolowanych urządzeń, co pomaga w planowaniu i wyborze systemów oraz kalkulowaniu budżetu.

DSDi Serwis jest wykorzystywany w przeglądach gwarancyjnych, których terminowe wykonanie może wpływać na wydłużenie czasu eksploatacji tych urządzeń i przedłużenie umów. Świetnie sprawdza się w modelach o rozproszonej lokalizacji. Pozwala z jednego miejsca zarządzać całym serwisem.

Beacony DSDi nie wymagają budowania dodatkowej infrastruktury, co znacząco przyspiesza implementację systemu. Do ich obsługi służą aplikacje mobilne działające na platformie Android.

Beacony DSDi, wykorzystując aplikację mobilną DSDi Info, służą do dystrybucji treści informacyjnych i reklamowych w dużych sieciach detalicznych oraz centrach handlowych, w których zostały zainstalowane w przestrzeni wystawowej. Właścicielom zapewniają możliwości, jakie Internet daje sklepom online, z kolei klientom udostępniają wszelkie udogodnienia charakterystyczne dla sieci stacjonarnych. Ma to ogromny wpływ na budowanie ich lojalności oraz wygodę zakupów, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Pozwala także na konstruowanie innowacyjnych strategii sprzedaży przypominających gry terenowe. Znacząco zwiększa to zainteresowanie konsumentów, angażując ich w swego rodzaju zabawę poprzez edukację na temat produktów i marki oraz motywowanie do wykonywania określonych akcji.

Aplikacja DSDi Info pozwala na atrakcyjną prezentację oferty, jak również przesyłanie spersonalizowanych informacji o wybranych promocjach i rabatach, a także tworzenie statystyk dotyczących osób – z uwzględnieniem płci, wieku, preferencji zakupowych i zainteresowań.

Wykrywając klienta znajdującego się w pobliżu punktu sprzedaży, a przy tym wiedząc, że wcześniej w sieci poszukiwał danego produktu, można mu przesłać informację (tzw. push), że znajdzie go w tym właśnie sklepie. Co więcej, dokonanie zakupu w ciągu najbliższej godziny będzie premiowane dodatkową obniżką ceny.
Dzięki beaconom sprzedawca ma dostęp do informacji o nowych, powracających i potencjalnych klientach, o tym jak często robią zakupy, a ile osób mija sklep, nie wykazując zainteresowania. Analiza zachowań konsumentów w sklepie daje kluczowe wskazówki pozwalające na optymalizację oferty i sposobu jej prezentacji.
Więcej informacji nt. rozwiązania na stronie www.dsdi.pl

Eltcrac System Sp. z o.o.
ul. Ruciana 3, 30-803 Kraków
tel. 12 292 48 60, faks 12 292 48 62
biuro@ecsystem.pl | http://ecsystem.pl | http://dsdi.pl